Contact Us

Salam,

Sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya menerusi alamat pejabat agensi saya seperti di bawah atau skroll down page ini dan isikan borang hubungi yang ada di bahagian bawah laman ini :-


(u.p : Mohd Lazim 019-344 2370)




Dan ini pula gambar office saya di Bandar Baru Bangi.. Sesiapa yang berdekatan, boleh buat appointment terus ke pejabat saya di Bangi..





Saya dan rakan-rakan agent yang lain sedang mengikuti kuliah produk takaful

Dan ini pula adalah alamat ibu pejabat kami di Bangsar, Kuala Lumpur.
Level 19, Menara C,
Dataran Maybank,
No 1 Jalan Maarof, Bangsar 
59000 Kuala Lumpur.


Anda juga boleh melayari laman web syarikat di http://www.etiqa.com.my untuk maklumat lebih terkini produk-produk takaful yang ditawarkan oleh Etiqa


Isikan borang di bawah untuk dapatkan konsultasi secara PERCUMA

Name:
No Phone :
Tarikh lahir anda :
Lokasi Anda :
Mesej Pesanan :

Put a website form like this on your site.